Kariéra: Specialista zákaznické péče

Hledáme k nám na pardubickou pobočku v OC Grand někoho empatického a milého, kdo rád pomůže a poradí našim zákazníkům. Od 1.6. nabízíme zkrácený úvazek 25 hodin týdně (10 - 15h / PO - PÁ). Po vzájemné spokojenosti a domluvě bychom rádi úvazek navýšili od 1.9. na 40 hodin týdně (9 - 17h / PO - PÁ)

Co bys u nás mohl/a dělat?

  • Zajištění zákaznické podpory - telefon, email, Smartsupp pro B2C, B2B (nejedná se o aktivní telemarketing a prodej!)
  • Kontroly objednávek 
  • Pravidelný reporting a práci s expedičním systémem
  • Fakturaci (nemusíš se bát žádného účtování)
  • Doplňkovou administrativu
  • Další práce pro firmu dle tvého zájmu (marketing, obchod, komunikace s dodavateli, vícepráce na webu,...), jsme malá firma a možností je u nás spousty

 

Co bys už měl/a umět a zvládnout?

  • Příjemně vystupovat v mluvené i psané formě 
  • Nesesypat se po nepříjemném hovoru se zákazníkem (ano, i to se občas stává)
  • MS Office (především Excel)
  • Připravit reportovací výstup
  • Nebát se zodpovědností a chodit včas do práce :-)
  • Mít chuť věci zlepšovat a posouvat

Ideální bude, pokud máš alespoň 1 rok zkušeností s podobnou náplní práce.

 

Co ti můžeme nabídnout?

  • Pokud vlastníš sportovní hodinky, určitě máš menší plus, ale rozhodně to není podmínkou. Veškeré informace o sortimentu dostaneš v rámci zaučení, abys věděl/a, na co se zákazníci ptají. Samozřejmě platí, že testovat hodinky budeš průběžně. :-)
  • Finanční ohodnocení nabízíme na začátek 120 Kč na hodinu s možností bonusu až 80 Kč na hodinu.
  • Nudit by ses určitě neměl/a, připravíme ti učební plán, checklisty a práci, která tě (doufejme!) bude bavit.
  • Kolegové ti budou neustále podporou.

Pokud tě zajímá víc, pošli nám prosím svůj životopis na kariera@pulsmetry.cz, napiš nám něco o sobě a proč bychom ti měli dát šanci. Také nám dej vědět, zda-li je za tebe nástup od 1.6. na 25 hodin týdně a poté od 1.9. na 40 hodin týdně v pohodě.

Budeme se těšit,

Bára a Aleš