Kariéra: Specialista zákaznické péče
Hledáme k nám na pardubickou pobočku v OC Grand někoho empatického a milého, kdo rád pomůže a poradí našim zákazníkům. Od 1.6. nabízíme zkrácený úvazek 25 hodin týdně (10 - 15h / PO - PÁ). Po vzájemné spokojenosti a domluvě bychom rádi úvazek navýšili od 1.9. na 40 hodin týdně (9 - 17h / PO - PÁ)
Co bys u nás mohl/a dělat?
- Zajištění zákaznické podpory - telefon, email, Smartsupp pro B2C, B2B (nejedná se o aktivní telemarketing a prodej!)
- Kontroly objednávek
- Pravidelný reporting a práci s expedičním systémem
- Fakturaci (nemusíš se bát žádného účtování)
- Doplňkovou administrativu
- Další práce pro firmu dle tvého zájmu (marketing, obchod, komunikace s dodavateli, vícepráce na webu,...), jsme malá firma a možností je u nás spousty
Co bys už měl/a umět a zvládnout?
- Příjemně vystupovat v mluvené i psané formě
- Nesesypat se po nepříjemném hovoru se zákazníkem (ano, i to se občas stává)
- MS Office (především Excel)
- Připravit reportovací výstup
- Nebát se zodpovědností a chodit včas do práce :-)
- Mít chuť věci zlepšovat a posouvat
Ideální bude, pokud máš alespoň 1 rok zkušeností s podobnou náplní práce.
Co ti můžeme nabídnout?
- Pokud vlastníš sportovní hodinky, určitě máš menší plus, ale rozhodně to není podmínkou. Veškeré informace o sortimentu dostaneš v rámci zaučení, abys věděl/a, na co se zákazníci ptají. Samozřejmě platí, že testovat hodinky budeš průběžně. :-)
- Finanční ohodnocení nabízíme na začátek 120 Kč na hodinu s možností bonusu až 80 Kč na hodinu.
- Nudit by ses určitě neměl/a, připravíme ti učební plán, checklisty a práci, která tě (doufejme!) bude bavit.
- Kolegové ti budou neustále podporou.
Pokud tě zajímá víc, pošli nám prosím svůj životopis na kariera@pulsmetry.cz, napiš nám něco o sobě a proč bychom ti měli dát šanci. Také nám dej vědět, zda-li je za tebe nástup od 1.6. na 25 hodin týdně a poté od 1.9. na 40 hodin týdně v pohodě.
Budeme se těšit,
Bára a Aleš